Mainostajille

Kuva: Hellapoliisi
Kuva: Hellapoliisi
Kuva: Beach House Kitchen
Kuva: Beach House Kitchen
Kuva: Gurmee
Kuva: Gurmee

Herkkurinki tarjoaa laajan kattauksen blogimarkkinoinnin ratkaisuja ruoka- ja juomamainostajille.

Herkkuringin monipuolinen blogimarkkinointi pitää sisällään niin teksti-, kuva- että videomuotoista blogimarkkinointia ruoka- ja juomamainostajille. Kampanjat toteutetaan yhteistyössä kaikkien ruokablogien äidiksikin tituleeratun, Hellapoliisin, sekä laadukkaiden ja mielenkiintoisten Herkkurinkiin kuuluvien yhteistyöblogien kanssa. 

Tarjolla on laadukasta ja monipuolista blogimarkkinointia, kuten reseptiikkaa sekä kilpailuja ja arvontoja niin Hellapoliisi.fissä kuin kampanjakohtaisissa yhteistyöblogeissa. Lisäksi kampanjoita voidaan tukea Herkkusuu.fissä tehokkaan natiivi- ja displaymainonnan kera. Asiakas voi valita erilaisten sisältöjen näkyvyyskampanjointia niin desktop- kuin mobiiliympäristössäkin. Lue lisää alta!

Herkkusuu_Desktop_Mobile_Maille

Tarjottavat ratkaisut

Reseptiikka Hellapoliisi.fissä ja Herkkuringin yhteistyöblogeissa

Hellapoliisi ja Herkkuringin yhteistyöbloggaajat tuottavat vahvalla ammattitaidolla laadukkaita sisältöjä, kuten reseptejä, mainostettavista tuotteista tai palveluista. Yhteistyöbloggaajat valitaan kampanjakohtaisesti mainostajan toiveiden, kampanjan tavoitteiden ja mainostettavan tuotteen tai palvelun pohjalta. Näin mainostaja saa kuhunkin kampanjalähtöön teemaltaan, tyyliltään ja kattavuudeltaan parhaiten sopivat blogit.

Tarjolla on monipuolisesti teksti-, kuva- ja videomuotoista blogimarkkinointia. Kunkin kampanjan osalta Herkkurinki ja mainostaja määrittelevät etukäteen tuotettavien sisältöjen, esimerkiksi reseptien, määrän ja teeman. Tämän lisäksi linjataan kampanjan tuotokset, vaatimukset, aikataulu ja raportointi. Ennen kampanjoinnin aloittamista Herkkurinki hyväksyttää kampanjakohtaiset blogit ja blogikohtaiset suunnitelmat vielä mainostajalla. Kampanjoinnin päätyttyä Herkkurinki toimittaa mainostajalle kampanjan kokonaisraportin blogikohtaisine erittelyineen.

Toteutimme Herkkuringin ensimmäisen blogimainonnan pilottikampanjan joulukuussa 2015 Unileverille. Unileverin klassiselle ja tunnetulle Maille-sinapille tuotettiin Hellapoliisin, Beach House Kitchenin ja Gurmeen kanssa yhteensä kolme herkullista joulureseptiä.

Hellapoliisi_Blog_1200px

Case: Hellapoliisi.fi – Juustoinen päärynä-perunasalaatti
Unileverin Maille-sinapille tuotettu resepti, Joulukuu 2015

BeachHouseKitchen_Blog_1200px

Case: Beach House Kitchen – Sinappinen herkkuleipä
Unileverin Maille-sinapille tuotettu resepti, Joulukuu 2015

Gumee_Blog_1200px

Case: Gurmee – Ruokaisa talvisalaatti ja sinappi-taatelikastike
Unileverin Maille-sinapille tuotettu resepti, Joulukuu 2015

Natiivimainonta Herkkusuu.fissä

Blogimarkkinoinnin lisäksi Herkkurinki tarjoaa ruoka- ja juomamainostajille laadukasta ja monipuolista natiivimainontaa Herkkusuu.fi-sivustolla.

Natiivimainonnassa kärkenä voi olla esimerkiksi kampanjassa tuotetut blogireseptit tai pelkästään kampanjoinnin kohteena oleva tuote tai palvelu. Halutessaan asiakas saa advertoriaalin toteutuksen ns. avaimet käteen -periaatteella. Tällöin Herkkurinki sekä tuottaa että julkaisee Herkkusuu.fi-sivustolla advertoriaalin asiakkaan toiveiden ja määrittelyiden mukaisesti.

Unileverin Maille-kampanjassa ideoitiin ja toteutettiin joulukuussa 2015 Herkkusuun sivustolla jouluisa ja inspiroiva advertoriaali, joka esitteli sinapin monipuolisia käyttötapoja. Advertoriaalin tuotti Herkkurinki avaimet käteen -periaatteella. 

Maille_natiivi_Herkkusuu

Case: Herkkusuu.fi – 8 vinkkiä jouluisiin sinappiruokiin
Unileverin Maille-sinapille tuotettu advertoriaali, Joulukuu 2015

Kilpailut ja arvonnat

Kilpailuilla ja arvonnoilla saadaan vahvaa ja osallistavaa lisänäkyvyyttä mainostettavan tuotteen tai palvelun ympärille. Ne ovatkin loistava tapa luoda positiivista pöhinää kampanjan ympärille.

Kilpailut ja arvonnat voidaan toteuttaa paitsi Herkkusuu.fissä myös Hellapoliisin ja yhteistyöbloggaajien sivustoilla ja sosiaalisen median yhteisöissä. Halutessaan asiakas saa totetuksen ns. avaimet käteen -periaatteella. Tällöin Herkkurinki sekä tuottaa että toteuttaa kampanjasivustoilla kilpailun tai arvonnan asiakkaan toiveiden ja määrittelyiden mukaisesti. Mainostaja vastaa vain palkintojen toimittamisesta voittajille Herkkuringin lähettämien yhteystietojen perusteella.

Unileverin Maille-kampanjan tiimoilta järjestettiin joulukuussa 2015 Hellapoliisin Facebook-yhteisössä innostava sinappiarvonta, jossa osallistujien kesken arvottiin Maille-tuotepaketteja. Osallistujia pyydettiin kertomaan omista sinappimieltymyksistään sekä mieluisista sinapin käyttötarkoituksista.

Maille_arvonta_kilpailu_Hellapoliisi

Case: Hellapoliisi – Sinappiarvonta
Unileverin Maille-sinapille tuotettu arvonta Facebookissa, Joulukuu 2015

Display-mainonta

Natiivimainontaa voidaan tukea tehokkaasti näyttävällä ja tavoittavalla display-mainonnalla, jota ajetaan alennettuun kampanjahintaan Herkkusuu.fissä sekä Hellapoliisi.fissä.

Display-näkyvyyskampanjoinnissa kärkenä voi olla esimerkiksi kampanjassa tuotetut blogireseptit tai pelkästään kampanjoinnin kohteena oleva tuote tai palvelu. Halutessaan asiakas saa kampanjoinnissa käytettävät display-aineistot ns. avaimet käteen -toteutuksella. Tällöin Herkkurinki sekä tuottaa että asentaa kampanjasivustoille display-aineistot asiakkaan toiveiden ja määrittelyiden mukaisesti.

Unileverin joulukuussa 2015 toteutettua Maille-kampanjaa tuettiin herkullisia reseptejä esittelevällä display-mainonnalla Herkkusuu.fissä. Aineistot tuotti Herkkurinki avaimet käteen -periaatteella.

Herkkusuu_Desktop_Mobile_Maille

Case: Herkkusuu.fi – Sisältöjen promoaminen
Unileverin Maille-sinapille tuotettu näkyvyyskampanjointi desktopissa ja mobiilissa, Joulukuu 2015

Kolme mainosformaattia: ROS-reseptipanorama (980×120), ROS-reseptiboksi (370×400), ROS-mobiiliparaati (300×300)

Räätälöidyt ratkaisut

Yllä mainittujen ratkaisujen lisäksi pystymme toteuttamaan myös laajemmin räätälöityjä kokonaisuuksia, kuten esimerkiksi videotuotantoja sekä offline-ympäristön blogimarkkinointiratkaisuja. Jos olet kiinnostunut kuulemaan lisää, ota yhteyttä Kristaan tai Jerryyn.

Krista

Krista Palmu
krista@klikklik.fi
+358-50-3410 962

Jerry

Jerry Lindholm
jerry@klikklik.fi
+358-400-165 800