Bloggaajille

Herkkurinki sovittaa laadukkaat ja mielenkiintoiset ruokablogit yhteen tunnettujen ruoka- ja juomamainostajien kanssa.

Jos blogisi tavoittaa yli 10 000 uniikkia kuukausikävijää ja hallitset laadukkaan resepti- sekä kuvatuotannon, voit hakea blogisi liittämistä Herkkuringin yhteistyöblogien joukkoon. Kartoitamme kampanjakohtaisesti Herkkurinkiin liittyneiden yhteistyöblogien joukosta ne blogit, jotka teemaltaan, tyyliltään ja kattavuudeltaan voisivat istua parhaiten kunkin kampanjan tavoitteisiin ja mainostajan toiveisiin.

Herkkurinkiin kuuluminen ja sen yhteistyöblogina toimiminen ei rajoita blogisi muita kaupallisia mahdollisuuksia ja kampanjointeja. Blogimarkkinoinnin kokonaisuudet toteutetaan aina kampanjakohtaisesti yhteistyöbloggaajien sekä asiakkaan kanssa neuvotellen, ja kustakin kampanjasta bloggaaja laskuttaa Herkkuringiltä sovitun rahallisen korvauksen.

Herkkuringin blogikampanjoissa toimintatapa on seuraavanlainen:

  1. Herkkurinki suunnittelee yhdessä asiakkaan kanssa blogimarkkinoinnin kokonaisuuden sisällön ja tavoitteet. Suunnittelussa määritellään tuotettavien sisältöjen, esimerkiksi reseptien, teema ja määrä.
  2. Suunnittelun jälkeen Herkkurinki kartoittaa kampanjaan sopivat yhteistyöblogit. Yhteistyöbloggaajilta vahvistetaan halukkuus osallistua kyseiseen kampanjaan ja mahdollisuus osallistua kampanjaan ennalta määritellyn keston tai ajanjakson ajaksi.
  3. Kartoituksen jälkeen Herkkurinki toimittaa yhteistyöblogeista tiedot asiakkaalle. Asiakas valitsee blogiesittelyiden pohjalta kampanjaan mukaan ne blogit, jotka parhaiten sopivat kyseessä olevaan kampanjaan, sen tavoitteisiin sekä mainostettavan tuotteen tai palvelun tyyliin. Esimerkiksi leivontatuotteiden kohdalla asiakas saattaa painottaa blogin leivontakeskeisyyttä jne.
  4. Herkkurinki tiedottaa yhteistyöbloggaajia henkilökohtaisesti valituksi tulemisesta. Kunkin kampanjointiin valitun bloggaajan kanssa käydään yksityiskohtaisesti läpi kampanjan sisällöt, tuotokset, vaatimukset, aikataulu ja raportointi.
  5. Ennen varsinaisen tuotannon aloittamista Herkkurinki hyväksyttää vielä lopulliset blogikohtaiset suunnitelmat asiakkaalla. Kun kokonaisuus on asiakkaan suunnilta hyväksytty, kampanjan tuotanto voidaan aloittaa yhteistyöblogeissa sovitun aikataulun mukaisesti.
  6. Kun kampanja päättyy, Herkkurinki kerää kampanjan yhteistyöblogeilta määritellyt kampanjatulokset ja toimittaa asiakkaalle kokonaisraportin kampanjasta blogikohtaisine erittelyineen.
  7. Kun kampanjatuotokset on julkaistu ja kampanjatulokset on toimitettu Herkkuringille, kukin yhteistyöbloggaaja laskuttaa toiminimen tai laskutuspalvelun kautta Herkkuringiltä sovitun korvauksen.

Hae mukaan Herkkurinkiin täyttämällä alla oleva lomake:

Oma nimi (pakollinen)

Sähköposti (pakollinen)

Puhelinnumero (pakollinen)

Ruokablogin nimi (pakollinen)

Blogin url-osoite (pakollinen)

Lyhyt kuvaus blogista (pakollinen)

Vahvistan, että blogistani löytyy (pakollinen)

Lisäksi blogistani löytyy


Blogissani on uniikkeja kuukausikävijöitä: (pakollinen)

Liitä oma kuvasi

Lisätietoja:

Jos kaipaat lisätietoa Herkkuringistä ja blogiyhteistyöstä, autan mielelläni.

Krista

Krista Palmu
krista@klikklik.fi
+358-50-3410 962

juustoinen_peruna_perunasalaatti_2_D4S0697_141115-Edit_1200px

Hellapoliisin Kati loihti juustoisen päärynä-perunasalaatin Unileverin Maille-joulukampanjaan. Tutustu ruokaisaan ja raikkaaseen reseptiin täällä!

Kuva: Beach House Kitchen

Beach House Kitchen -blogin Heli tuotti maistuvan sinappisen herkkuleivän Unileverin jouluiseen Maille-kampanjaan. Katso herkullinen resepti täällä!

Gurmee_1061_1200px

Gurmee-blogin Hanna loi ruokaisan talvisalaatin Unileverin joulunajan Maille-sinappikampanjaan. Lue tuhti ja terveellinen resepti täällä!